tisdag 15 juli 2014

Utflykt till Ör

Några mil därifrån jag bor finns en lite ort som heter Ör.
Där finns en underbar trädgårdshandel och ett Café med lantlig stil och där finns även lite andra mysiga affärer. Det blev en räksallad till lunch för min del i uteserveringen på caféet
Köpte även en hot chili majonäs och en sås med smak av chili och ingefära.
De ska bli spännande tillbehör till den kommande grillningen. 
Snart ska jag fortsätta att måla.
Önskar att jag tyckte att det va kul att måla men ska sanningen fram så tycker jag att det är rätt så tråkigt. 
Gillar dock när det är klart och man kan njuta av resultatet.
Samtidigt som jag målar möbler håller min sambo på att måla och lägga in golv i ett rum i källaren. Tanken är att det ska bli ett träningsrum där:) Har det så bra!



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv ut