måndag 25 mars 2013

Ledig dag och frukost på stan

Jag har tagit ledigt från jobbet idag, solen skiner och började dagen med att äta frukost ut på ett mysigt café. 

Frukosten som jag beställde kallade dom för halleluja frukost och bestod av en god macka, vanilj yoghurt med färska hallon, en muffins,  juice och varm choklad med marshmallows och vispgrädde. Mums!







Efter frukosten strosade jag lite på stan och hittade denna underbara kakburk. 
Jag lyfte upp den och den va väldigt hal och slant ur mitt grepp och ner på en vacker glasskål och klirr, så var den sönder:(
Tjejen i butiken tittade på mig och sa att det gjorde inget. Det händer i princip varje dag. 
Jag måste erkänna att jag kände mig lite dum. Men jag är dock nöjd med mitt inköp.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv ut